♬ Have Fun ♬

Wednesday, September 12, 2012

boo boo boosannn =3

ASSALAMUALAIKUM !
*wajib hukumnya menjawab salam bg org islam . 

da agk larut mlm ny knn . agk bosan skit . nothing to do so i decide to mess up my bloggie . its been a long time aku biakan bloggie aku ny . last aq updte dia 3 month ago . na tw ap yg aku MESS UP bloggie aku ny ? just check it out my bckground dude , its different rite ? aku bwu ja tgx tutorial edit blog at youtube so na menghabiskan masa terluang aku tu aku wt la bloggie aku ny . nmpk agk cmel skit bloggie aku ny dry sblomnya *msx bkul guling2 sendiri aku ny . 

since aku dwk updte bloggie aku ny , aku na jgx la kngsi kisah 'cinta jarak jauh' aku ny . yess , i gonna be honest with you guys . i'm quite lonely when HE is not around me . feellin so down man . miss him like crazy . but who knows in my heart rite ? dia pun bsy slalu n jrang leyh spend time ngn aku . na cntct skli skla pun kdng2 msa terhad . dia study kowt . na amk diploma bkn cm na amek SPM at kolah mnengah ny beb . he has to work harder on his study . aku cuma bleh support dia cz aku tw he needs me to move on . btw , dia akn blik esok n aq ta sbar2 na jmpa dia . na g amk dia at jetty , mkn ngn dia , hang out ngn dia cz pas dia blik lngkwie mnggu ni myb 3 mnggu lgi bwu dia blik plak . so aku kna pham keadaan dia . jz wish him all the best .


BY  :
TASYA =3  


No comments:

Post a Comment